Jak vypadá cancel culture pod tlakem korporací

„Stojíme jen krok od toho, aby se nám po vzoru médií rozdělily i korporace. Už nebudou pro všechny zákazníky a klienty. Některé korporace bude jen pro progresivisty a některé jen pro konzervativce. To je šílený. Napětí ve společnosti graduje. Potřebujeme někde vypustit ventil, nebo to špatně skončí. Já nechci restaurace jen pro sluníčkáře a speciální vagón tramvaje pro konzervatice. Kde jsou ti politici, kteří před volbami mluvili o sjednocení společnosti, zakopání příkopů a že budou pracovat pro všechny občany? Já je nevidím.“ Píše Vladimír Pikora na Facebooku.

Jasně, že má Česká spořitelna právo rozhodovat o svých penězích a (v rámci smluvních podmínek!) ukončit sponzoring kohokoli. A klienti ČS zase mají právo rozhodovat o svých penězích a účet u politicky aktivistické banky, která vydírá své obchodní partnery a chce mluvit do personálního složení akademické instituce, zrušit. Nerad bych se dožil doby, kdy o svobodě slova v naší zemi bude rozhodovat ekonomická síla globalistických korporací a jejich soutěž v tom, kdo vydíráním obchodních partnerů umlčí víc nepohodlných názorů. Odporné.